בלוג מידע על ברלין שעושה קל, מהנה ואישי יותר את הביקור בעיר

30 בנוב׳ 2009

הגעה לברלין בטיסה

אם הגעתם בטיסה זרה (לא אל-על) לברלין סביר להניח שנחתתם בשדה התעופה המועדף Tegel. שדה זה נוח מאוד להתמצאות וההגעה ממנו לעיר קלה מאוד. אם נחתתם ב Schonefeld סביר להניח שגם תמריאו משם בחזרה וזה יגרום לכם לנסות בנסיעה הבאה לברלין לכוון עצמכם ל Tegel. שניהם עושים את אותה העבודה אבל הבדל הנוחות ניכר! מידע על שדות התעופה ואפשרויות ההגעה לעיר כאן.

מומלץ מאוד לרכוש עוד בשדה התעופה כרטיס למספר ימים לרכבות (פרטים מלאים כאן) אשר מכסה גם את עלות הנסיעה מנמל התעופה לעיר וחזרה. אפשר לשקול גם רכישה של כרטיס Berlin Welcome Card שמקנה מגוון הנחות (ראו פרטים כאן) הכדאיות של הכרטיס מותנית כמובן בתוכנית הביקור שלכם וביכולת לעמוד בתנאים.

אם המלון שלכם באזור ה קו-דאם תשמחו לצאת מנמל Tegel באוטובוס מספר X9 שינחית אתכם ישר בתחנת ZOO הנמצאת במרחק הליכה מחלק מבתי המלון באזור. כמובן שתוכלו מתחנה זו להמשיך ברכבת התחתית ליעדים מעט מרוחקים.

בהתחשב בזה שאת הטיול עם המזוודות תרצו לסיים מהר ככול האפשר ולאור העובדה שהתחבורה בברלין יעילה מאוד השקיעו רגע בבית ותכננו את הנתיב הקצר ביותר למלון. זה יעשה את הנחיתה בעיר הקסומה למהנה הרבה יותר.

הגעתם, התאוששתם, עכשיו יוצאים לעיר... תיהנו! ולא לשכוח לאסוף חוויות ולפרסם כאן.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.